min0rity r3port

Ez egy lázadó konzervatív blogja, aki éppen az ellen protestál, hogy az igazságot többes számba tegyék. Mert ne. Legalábbis az enyémbe ne! -> Ha azt hiszed, hogy tudod ki vagyok, akkor tévedsz. Kizárt. Tényleg. De attól még kezeltetheted magad. Az sosem árt. -> Kérem kövesse azt a fehér nyulat ott. A pirulákról majd később beszélünk.

Friss topikok

  • drága: @min0rity r3port: NA!!!! Elmentél? De én még várom a gyöngyiket.::::::)))))) Vágom nicke!!!!! É... (2009.10.10. 03:02) Casus Belli
  • drága: @drága: De én szeretném,ha mentenéd! Vagy a drágának inkább kezelésre kéne járnija?:) Fogalmazásbó... (2009.10.10. 01:35) A Viktor is elvenné a tizenharmadik havi vérzést?

Linkblog

HTML

Casus Belli

2008.09.27. 23:45 | min0rity r3port | 4 komment

Ami késik, nem múlik. Befejeztük a kommunikációt.

A bejegyzés trackback címe:

https://m0r3.blog.hu/api/trackback/id/tr96685151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

civilkontrol 2009.03.18. 16:33:10

Pedig nem szabadna befejezned Minority!
Nagggyon magvas gondolataid vannak!!!

Mdorka 2009.03.20. 09:09:14

Régi bejegyzéseket törölted? Szívesen belenéztem volna.
Érdekes, rengetegen zárták be a hónapban a blogjukat, köztük én is... De legalább elmentettem, ha meggondolnám magam a jövőben.Szóval rakd már vissza no.
Üdv
Dóra

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.03.20. 23:20:04

Nem, nem mentettem el. De az idő, mint tudjuk, gyümölcsöt érlel. Megfelelő időben és megfelelő helyen ott lesznek a gondolataim, és bárkivel szívesen szimpatizálok, akikkel osztozhatom rajtuk.

Mivel rácuppant a nickemre egy skizoid egyén, aki magáról nem tudja, milyen dolgok csatornája tulajdonképpen, nem vetek gyöngyöket a disznók elé.

Mindenki találkozik majd a megfelelő napon, minden rá tartozó dologgal, nem?

drága 2009.10.10. 03:02:43

@min0rity r3port: NA!!!! Elmentél? De én még várom a gyöngyiket.::::::)))))) Vágom nicke!!!!! ÉS MÉG AZT IS:) TUDOD????? NINCS MINDENKI!!!! EJJJJJJ!!!! drága+ drága= DRÁGA!!!))))))))))))))
süti beállítások módosítása